Vad är det för nyckelord som är aktuella för Carcasher? Alltså för deras riktiga optimering.
Vad är det för nyckelord som är aktuella för Carcasher? Alltså för deras riktiga optimering.
Dom säljer begagnade bilar.
Nyckelord som är relaterade till det såklart
Grattis Marcus.. (Lite sen i grattandet, men bättre sent än aldrig)
Webmoney.se (ny blogg) | MarketingLab (Consulting)
Tack mannen!
Carcasher.com har inte uppdaterat vinnar sidan än dom är riktigt sega på den biten. Vill också passa på att tacka Gustaf lite extra mycket som hjälpte mig ordentligt på slutet Tack Gurra!
Lite skumt att de inte annonserat vinnaren på deras hemsida. Just nu när det har mycket uppmärksamhet så gäller det att vårda förtroendet och inte slarva med sånt!
Hoppas du har fått din vinst i alla fall
Nu är det uppdaterat. Det tog ett tag för dom....
Hehe, tack, det var ett nöje Kul att du vann. Grattis!Ursprungligen postat av Marcus Westberg
Jag väntar å väntar men du har väl mycket att göra.Ursprungligen postat av Marcus Westberg
Marcus har lagt upp denna tråd:
http://www.marcuswestberg.se/blogg.p...seo-tavlingen/
Vet inte om du är med i listen, men han skriver:
Det här var dem som jag hittade, har jag glömt någon så skicka gärna ett mail.
Tack!
Tja! Skicka gärna ett PM om jag glömde dig så fixar jag upp din länkUrsprungligen postat av berraåsnobben
Ursprungligen postat av Marcus Westberg
Jag hittar bara min sida på en sida med PR0
SKÄRPNING
Huvudsidan (marcuswestberg.se) har ju pr5. Dessutom har han gjort en redirect från sin tävlingssida till bloggen, så den har fett med kraft.
Lite jobbigt att vänta in pr-uppdatering för att tacka...
hej! jag skickade ett pm till dig och förklarade läget. Du skickade då tillbaka ett pm och sa att du förstod. Som agaton sa så är en 301 gjord.Ursprungligen postat av berraåsnobben
du får också en länk i min katalog + att när jag har tid över drattar jag över era länkar till andra bra sidor.
nu är det så att jag brutit handleden brutalt och orkar därför inte lägga upp din länk kompis. relax
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)