Hej allesamans!
Jag ska starta upp ett möbelföretag i Augusti! Vi tänkte köra lite adwordskampanjer osv men behöver lite tips från er kunninga SEO-Folk..Vad borde vi tänka på för att få en så lyckad hemsida som möjligt. kika gärna på [modererat]
Hej allesamans!
Jag ska starta upp ett möbelföretag i Augusti! Vi tänkte köra lite adwordskampanjer osv men behöver lite tips från er kunninga SEO-Folk..Vad borde vi tänka på för att få en så lyckad hemsida som möjligt. kika gärna på [modererat]
Senast redigerat av Urban G den 2013-06-07 klockan 13:42. Anledning: regel 1
Titlar, Rubriker, Textvolymer, Metabeskrivningar, Bildtexter, Canonicals eller bra filter beroende på hur ert produkthierarki är, Inga felstavningar.
Detta är bara lite av allt ni bör ha med. Jag kan rekommendera dig starkt att läsa denna "guiden" innan du frågar mer om sådana här breda tips. Jag menar inget illa. Men guiden täcker det mesta du frågade här. När ni sedan har börjat jobba med det och inget mer fylls upp i guiden så kan ni ställa fler frågor.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)