Att skicka spam via pm till medlemmar är inte något som uppskattas i forumet. Medlemmen Nasir, har nu fått lite tid att fundera över det lämpliga i det hela, före han kan skriva eller skicka pm igen. Närmare bestämt årsskiftet... 2012/2013.
Att skicka spam via pm till medlemmar är inte något som uppskattas i forumet. Medlemmen Nasir, har nu fått lite tid att fundera över det lämpliga i det hela, före han kan skriva eller skicka pm igen. Närmare bestämt årsskiftet... 2012/2013.
Bra! Letade efter en "anmäl" funktion antingen på själva meddelandet eller på personen i frågas profil
Det finns en lite triangel i botten på de pm man får där man kan rapportera det. Men lite osäker funktion, bättre är att skicka ett pm till någon av oss moderatorer så tar vi hand om det. Det här fick jag rätt på via mitt twitterkonto och via Skype, vilket iof gick bra det med.
Vi har nolltolerans mot spam via pm i forumet, vilket är så självklart att det inte ens behöver nämnas i reglerna. Normalt så brukar vi stänga av de som spammar permanent, men det är jul nu så lite snällare denna gång.
Har fått 6 pm av honom/henne. varav hälften på engelska och andra hälften på svenska.
Jag funderade på vad det var för en konstig filur som skickade PM till mig om att byta länkar. Bra jobbat, Urban. Låt nåd gå före rätt så lär sig nog vederbörande hur man uppför sig på ett korrekt sätt.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)