Jag är på!
Yes! Mitt tåg kommer redan vid fem, och lite beroende på hur det ligger till med mitt boende så ska jag antingen checka in, eller gå direkt till Hard Rock Cafe
Finns det någon annan som kommer vara där tidigt? Jag känns igen på mitt skägg och min tjocka mage
slutar runt 1700 kan säkert droppa in redan vid 1800 på caféet
Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se
Om det inte funkar på Hard Rock så kanske jag inte ska köra med det på Ullevi i helgen heller (Iron Maiden på fredag och Big4 på söndag).
Det syns nog vem det är som kommer från landet iallafall, rutig flanellskjorta och gummistövlar! Skämt och sido, extremt korthårig också.
Det löser sig nog, är jag där först tar jag barhäng.
Ser ni en blond tvåmetersjätte så är det med stor sannolikhet jag tror jag kommer före kl 19
mvh Anders
Det står LIVEfoto.se på min t-shirt, och tåget är ca 40 minuter försenat. Det betyder att jag är på plats i sex-tiden.
Nu ska jag studera kartan så jag inte går vilse på vägen
Gah, det är ju skitlångt...
nädå , T-bana till odenplan fr centralen går på 5min sen promenerar du ner för odengatn till korsningen sveavägen
hur gick träffen?
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Tack för en trevlig kväll igår.
Vi var ett tiotal personer från forumet som träffades för att snacka lite skit och lite affärer med varandra.
CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt
Det var jättetrevligt och många intressanta anekdoter berättades under kvällen. Så ni som inte var där missade något
Tycker det fungerade bra med en spontan after work, så det får vi fixa mer av. Kanske en till i slutet på augusti? I juli är ju de flesta på semester.
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Jag arbetar massor nu under sommaren, men skulle jättegärna vara med på en träff efter sommaren.
Vad sjysst att ni hade en bra kväll!
Tack för igår, Det var mycket trevligt , Vi får tajma in käket bättre nästa gång
mvh
Kim
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)