Alla platser är upptagna och listan på reserver är alldeles för lång, för att jag skulle kunna nå deltagande. Nu måste jag sura ett litet tag
Alla platser är upptagna och listan på reserver är alldeles för lång, för att jag skulle kunna nå deltagande. Nu måste jag sura ett litet tag
Ny lokal och deltagarlista uppdaterad.
Jag vill att alla som inte kan komma som är anmälda meddelar mig snarast.
Mer info här: http://www.seo-forum.se/30455-post1.html
Webmoney.se (ny blogg) | MarketingLab (Consulting)
Tack alla! Det var jättetrevligt att träffa så många trevliga människor. Ser redan fram emot nästa SEO-träff
Extra stort tack till Simon och Per!
tack för en trevlig träff.
Då har man precis vaknat upp och käkat en pizza
Tackar också för en trevlig dag igår!
Många tack Simon och Per för en mycket lyckad tillställning! Ni hade verkligen anordnat träffen proffsigt så att det både var mycket inspirerande föreläsare och väldigt bra stämning.
Stort tack från mig med. Det var mycket lyckat!
Tack för en jättetrevlig kväll.
Bra föredrag med flera tänkvärda saker av typen:
- Det där har jag provat och upptäckt fungera, bra att få en förklar på varför.
- Det där är jag usel på, det ska förbättras!
- Det där har jag funderat på, bra att det fungerar, då ska det provas!
Riktigt bra arrangerat. Stort tack till alla - arrangörer, sponsorer, talare och alla andra SEO- och webbmänniskor! Trevligt!
Vilka har bloggat om tillställningen? Jag är en av de som inte kunde närvara men läser gärna en rad eller två om träffen...
Här kommer lite bloggposts
* Nikke Lindqvist
* Christian Rudolf, Disruptive
* Jonny Elofsson
* Mattias Nyberg
* Jonas Leijon
* Ola Eriksson, Digmar
* Jesper Åström, Online PR
Webmoney.se (ny blogg) | MarketingLab (Consulting)
Har bloggat om träffen och även lagt upp min presentation från lördagen på bloggen:
Presentation SEO-träff 2008, Simon Sundén
Får även passa på att rikta ett stort tack till alla som var med - som vanligt var det sjukt kul!
Japp, det var trevligt!
Första gången för min del. Är mycket nöjd och inspirerad!
Passade även på att byta namn här på forumet från det smått pinsamma Jolla00 till mitt riktiga namn.
Min blogg.
Nu börjar vi planera en träff i GBG, läs mer http://www.seo-forum.se/off-topic/43...html#post31639
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)