[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Har inte märkt något på någon av mina sidor.
Har inte heller märkt av något. Verkar låta dröja på sig....
Hej jag undrar när pageranken uppdateras och hur ofta?
Jag har haft min sida uppe sen i juni månad, hur långt tid tar det för den att pageranken uppdateras?
tack
PageRank uppdateras hela tiden, men den PR du seri Googles toolbar (och med de verktyg som finns på webben) uppdateras med ett nytt värde ca 4 ggr/år. Det värdet visar alltså hur din PR såg ut när exporten sker och säger inte alltid så mycket om hu det ser ut just nu.
Det var en uppdatering i juli.
Sök eller läs de klistrade trådarna så vi slipper få en massa nya trådar om pagerank hela tiden:
http://www.seo-forum.se/pagerank/165...-pagerank.html
Har nu sammanfogat trådarna.
Senast redigerat av Jim Westergren den 2007-08-31 klockan 15:42.
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Data till PR uppdatering tror jag att Google redan tog in för några veckor sedan. Jag menar om de inte gjorde det vad gjorde de? De här snabba besöken och spindlingen är ju borta Och då syftar jag på den här perioden när jag och många med mig var hyper nervösa.
Det här att nya trådar inte ska få skapas... Jag är skeptisk. Nya trådar skapas ju kring allt. Kanske kan det vara bättre med ett sakindex där man hakar på nyckelord men det har vi ju inte. Och vem är det som är engarar kring att den här tråden skapas? Lider någon skada? Jag är så skeptisk.
??Ursprungligen postat av webguide
TBPRen ändrades för flera av mina siter...
Då är det väl nått rekord. Vilken tid det ska ta alltså. 124 dagar hittills.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)