Hej!
Jag är ganska ny på forumet, men har väl en basic förståelse för SEO. Eller väldigt basic är snarare mer korrekt. Förhoppningsvis ska det dock få en ändring.
Jag har nyligen fått ärva ett PBN och funderar lite kring hur jag ska göra med det, men, oavsett vilken vägen framåt kommer att bli, måste jag hitta ett sätt att administrera alla siter på ett enkelt sätt - uppdatera, skriva innehåll, byta tema, kategorisera, etc. En one-stop-shop för att slippa logga in och ut och trixa med lösenord osv.
En bekant i "branschen" tipsade mig om https://cmscommander.com/ men när jag tittar på den sidan noterar jag att de är lite släpande med sina uppdateringar och tänker att det kanske är någon på forumet som använder eller har koll på något annat program man kan använda.
Eftersom en av mina tankar är att sälja länkar på sidorna hade det varit väldigt fint om det program man använder också kan visa hur "starka" sidorna är, så man slipper sitta och uppdatera det i ett externt program. Vilken av alla parametrar är den man brukar använda när man väljer om en site är lämplig att lägga en länk på? TF/CF? DR/UR? eller annat? (det är ju så sjukt mycket förkortningar...)
Många frågor och det kommer säkert fler. Tack på förhand för alla inspel!
/MS