Bloggping.se är en nystartad katalog med endast ett fåtal sidor i registret, sidan drivs av mig Fredrik Näs (så ni vet vem ni ska jaga om adresser sprids, som Mattias så fint efterfrågade i en tidigare tråd jag läste) katalogen är tänkt för bloggar, bloggare och sidor som inriktar sig till bloggandet, bloggar och bloggare. OM jag inte minns helt fel har katalogen PR-3.
Sidan är precis nystartad och har säkerligen inte alla kategorier som folk vill ha, men använd mycket gärna maila mig på admin"pellefantA"bloggping.se för att föreslå en huvudkategori/sub kategori att lägga ni en sida kostar inget, kommer inte heller att bli någon kostnad. enda form av intäkt på sidan kommer vara fåtal adsense annonser på mainsidan.
Ytterligare en katalog kommer att komma igång ganska snart i form av Hinken.nu, dock verkar det ta tid för denna adress att pekas om, gjorde det för mer än 48H sedan och har trippelkollat inställningar. Men den som väntar på något gott - väntar ofta för länge Innehållet i denna katalog är tänkt att vara mer allmän återkommer om denna.
sen har jag några frågor, jag ser att sökmotor optimerade sidor prioriteras, vad kan jag göra för att göra min sida mer sökvänlig? ni ser ju säkert vilken grund jag har använt mig av. för er som inte gör det, är det Freeglobes.
Ni som är negativ till nya kataloger behöver inte spy galla över det i denna tråd, det är som sagt helt fritt att använda katalogen, ingen information om de som använder sidan kommer att säljas eller lämnas till någon annan part.
MVH Fredrik Näs